Avatar billede jr_no1 Nybegynder
24. januar 2008 - 20:03 Der er 5 kommentarer

Specialudviklet Bookingsystem

Mit firma og jeg står overfor at skal bruge et online bookingsystem, som kan lette arbejdsgangen, med at tilmelde brugere til kurser og indsamle kursistoplysninger til videre behandling.

Der findes en masse bookingsystemer frit tilgængelige på nettet, men da vi gerne vil tilpasse systemet til vores behov - og ikke omvendt - foretrækker vi at være med til at udvikle systemet.

Vi ønsker derfor at indgå en aftale om et system der grundlæggende kan klare følgende:

Klient

Kunde skal kunne:
- Logge ind. (Det hele foregår bag login)
- Se kursussteder / se kursusdage / Se ledige pladser.
- Booke ledige pladser.
- Indtaste stamdata på kursister.
- Modtage bekræftelse på mail.

Administration

Administratorer skal kunne:
- Oprette kunde log-in
- Oprette skoler.
- oprette kurser (Vælg skole, dag(e) og antal pladser).
- Lave udtræk af kursistoplysninger til oprettelse i vores eksisterende LMS.

Hvis dette fanger din interesse, så er vi meget interesseret i at snakke nærmere om pris på opgaven og mere detaljeret kravsspecifikation.

Send en mail til os med lidt baggrundsviden omkring dig selv og din kunnen.

j.rasmussen[at]green-jakobsen[dot]com

Vi glæder os til at høre fra dig.
Avatar billede studious_design Nybegynder
25. januar 2008 - 02:12 #1
Har sendt en mail...

Med venlig hilsen    Emil Larsen

Manager, Studious Design

[T]: 24 81 56 81
[M]: info@studiousdesign.dk
[W]: www.studiousdesign.dk
Avatar billede olebole Juniormester
25. januar 2008 - 19:20 #2
<ole>

Sprog? Teknologi?

/mvh
</bole>
Avatar billede arne_v Ekspert
25. januar 2008 - 19:26 #3
Kategorien hedder "Opgaver :: Programmeringsopgaver :: PHP" ...

:-)
Avatar billede olebole Juniormester
25. januar 2008 - 21:15 #4
*LoL* - tak, Arne! Det er altid rart, når folk gider samle sdavøpladen op for én  ;D
Avatar billede kdt217 Nybegynder
29. januar 2008 - 18:51 #5
Hvor stort er dit budget ?