Avatar billede barthodk Nybegynder
24. januar 2008 - 13:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan slåer jeg rullepaneler/rullegardiner/dropdown fra i word

Hej, lige et spørgsmål af den mere simple karakter.
Jeg irriterer mig ganske ofter over de foruddefinerede dropdownmenuer i word etc. mit spørgsmål er såre ganske enkelt: Hvordan slår jeg dem fra? Jeg har været inde under indstillinger og alt muligt, men kan simpelthen ikke finde ud af det?

Mvh.
Avatar billede jkrons Professor
24. januar 2008 - 14:19 #1
Hvilke rullegardiner/dropdowns tænker du på?
Avatar billede barthodk Nybegynder
24. januar 2008 - 14:34 #2
Når jeg åbner filemenuen, får jeg ikke hele oversigten at se, men kun de seneste benyttede/dem som office mener jeg skal se. Men da jeg gerne "suser" rundt over hele fladen, generer det mig altid at skal trykke ned på den dobbeltpil for at se resten af "menuen".
Avatar billede vejmand Juniormester
24. januar 2008 - 14:36 #3
Funktioner -> Tilpas -> Indstillinger
Avatar billede vejmand Juniormester
24. januar 2008 - 14:36 #4
Fjern flueben i "Menuer viser de seneste anvendt kommandoer først"
Avatar billede jkrons Professor
24. januar 2008 - 14:49 #5
Eller "Vis altid lange menuer" - afhøængig af version :-9
Avatar billede barthodk Nybegynder
24. januar 2008 - 16:36 #6
Og mange tak !