Avatar billede lothario Nybegynder
23. januar 2008 - 08:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Starter ikke op

Hej. I morges strejkede min computer fuldstændig. Den når til lige inden RAM plejer at optælles, men når ikke videre. Jeg har lige hurtigt prøvet at tage rammene ud og bytte plads (havde ikke tid til mere), men vil høre om I har nogle idéer til hvad der kan være sket. Jeg frygter det enten er min bios eller cpu der er beskadiget. Kunne det være strømfordelingen? Jeg oplevede noget underligt igår, inden jeg gik i seng. Da jeg havde slukket på kontakten, stod min skærm stadig og blinkede. Ved ikke lige hvad der kan forårsage det, men kunne have noget med min computer at gøre. Håber I har nogle idéer der kan hjælpe mig. ("Heldigvis" er det snart på tide at skifte cpu og bundkort, men bryder mig ikke om at blive tvunget til det...det er trods alt lidt dyrt)
Avatar billede matcho Nybegynder
23. januar 2008 - 10:46 #1
Har du prøvet og resette bios.
Avatar billede lothario Nybegynder
23. januar 2008 - 14:29 #2
Nej, har ikke haft tid til det. Skal også lige finde manualen frem først. Men et godt bud.
Avatar billede tophat Nybegynder
23. januar 2008 - 16:30 #3
hvor gammel er pcèn/bundkortet. kunne det være et fladt batteri?
Avatar billede lothario Nybegynder
29. februar 2008 - 16:36 #4
Jeg tror bare det er fordi det er en gammel computer...den gør det stadig nogle gange, men virker igen efter et par genstart. Bestiller snart nyt. Svarer selv for at lukke spørgsmålet.