Avatar billede chalde Seniormester
22. januar 2008 - 21:44 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Gratis antivirus til win2k3

Nogen der kender et gratis AV til win2k3?
Har ledt, men har ikke kunne finde nogle til servere (måske jeg ikke har ledt godt nok?)?
Avatar billede a1a1 Novice
22. januar 2008 - 22:02 #1
jeg har heller ikke kunne finde noget ;o(
Avatar billede coderdk Praktikant
22. januar 2008 - 22:52 #2
I kan prøve ClamAV http://w32.clamav.net/
Avatar billede chalde Seniormester
23. januar 2008 - 08:25 #3
Takker. Det vil jeg prøve.
Avatar billede chalde Seniormester
23. januar 2008 - 08:27 #4
Det ligner en scanner, har den ikke realtime beskyttelse?
Avatar billede coderdk Praktikant
23. januar 2008 - 09:05 #5
Jeg tror ikke du finder gratis real time AV til serverprodukter - Du er nok nødt til at punge ud og betale for et AV-produkt...
Avatar billede chalde Seniormester
23. januar 2008 - 11:34 #6
Tænkte det nok :)
Man ka ik vinde hver gang :)
Men smid et svar. Holder den åbent lidt endnu da det kunne være.
Avatar billede coderdk Praktikant
23. januar 2008 - 11:42 #7
Ellers tak du :)
Avatar billede tomdane Nybegynder
24. januar 2008 - 11:02 #8
Clam har lige fået hug. Til en server må du nok punge ud. Hvad skal den kunne? Er der bare real-time beskyttelse af harddisken eller vil du også gerne checke Exchange's Information Store?

Jeg bruger selv AVAST når jeg sætter privatcomputere op for folk...
Avatar billede chalde Seniormester
24. januar 2008 - 11:15 #9
Personligt bruger jeg også Avast samt AVG (på hver sin maskine).
Det er bare realtime beskyttelse. Exchange er ikke nødvendigt endnu, og ikke sikkert det bliver.
Men hvis det bliver nødvendigt at punge ud, blir det nok nod32.
Avatar billede chalde Seniormester
05. februar 2008 - 11:38 #10
Jeg lader clam scanne en gang imellem ind til jeg får lokket arbejdet til at sponsorerer.