Avatar billede rasmussen7 Nybegynder
21. januar 2008 - 19:54 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Startside i Explore

jeg har lige installeretr vista og når jeg går på nettet starter den op på denne her side hver gang http://runonce.msn.com/runonce2.aspx

jeg har prøvet at ændre siden til BLANK inde i internet indstillinger men jeg kan ikke ændre den , er der et andet sted jeg kan ændre den så explorer startet op på en BLANK side
Avatar billede sleeper Nybegynder
21. januar 2008 - 19:57 #1
Hej

Runonce, er IE7 startside, du skal blot konfigurere din Internet Explorer 7 og så kan du efterfølgende vælge en normal startside

På runonce, skal du bestemme om du vil activere "Phising Filter" og hvilken søgemaskine du ønsker
Avatar billede rasmussen7 Nybegynder
21. januar 2008 - 20:01 #2
hmm problemet er så åbenbart at den side er nede lige nu og derfor kan jeg vel så ikke slippe af med den
Avatar billede sleeper Nybegynder
21. januar 2008 - 20:04 #3
Nej, Runonce bliver ved med at komme indtil man har godkendt indstillingerne.

Prøv igen lidt senere
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
21. januar 2008 - 20:08 #4
Prøv at rette her: Regedit -> HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\ [Værdien "Startpage"]
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
21. januar 2008 - 20:09 #5
Avatar billede rasmussen7 Nybegynder
21. januar 2008 - 20:13 #6
Sleeper , jeg får jo bare et helt hvidt billed frem og ikke en konfig side frem.

akyhne , jeg er ikek så meget inde i det der regedit halløjsa
Avatar billede rasmussen7 Nybegynder
21. januar 2008 - 20:18 #7
nå men dit link fik løst mit problem , jeg skulle bare lave en reg fil mmed følgende indhold.
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]

"RunOnceHasShown"=dword:00000001

"RunOnceComplete"=dword:00000001

takker for hjælpen
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
21. januar 2008 - 20:20 #8
Nej, men det er løsningen. Du skal blot gemme teksten i det gråbrune felt i Notesblok, gemme filen på dit skrivebord under et tilfældigt navn, og dobbeltklikke på den.

Det eneste svære ved det er at den skal gemmes med extension .reg
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
21. januar 2008 - 20:20 #9
Ok.
Avatar billede rasmussen7 Nybegynder
21. januar 2008 - 20:22 #10
ja det fandt jeg ud af
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
21. januar 2008 - 20:30 #11
Så ikke du havde skrevet. Tak for point.