Avatar billede sailor Nybegynder
21. januar 2008 - 18:14 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Windows firewall skal slås fra inden jeg kan starte VPN klient

Jeg har en Cisco System VPN klient version 4.0.2 installeret. Hver gang jeg skal logge på ved hjælp af den, er jeg nødt til at slå windows firewall fra. Irriterende.
Avatar billede mcaspersen Nybegynder
21. januar 2008 - 19:40 #1
Her er et link til hvilke porte du skal åbne i din firewall
http://ict.cas.psu.edu/training/howto/comm/vpn403-xpsp2.htm
Avatar billede lasbas Nybegynder
30. januar 2008 - 10:38 #2
Gå ind i kontrol panel / windows firewall

vælg --> exceptions/undtagelser -->  tilføj pogram/add program

Så behøver du ikke at slå firewallen fra
Avatar billede sailor Nybegynder
25. marts 2010 - 14:38 #3
Beklager den sene kommentar. fik det løst på een eller anden måde, som jeg selvfølgelig ikke kan huske efter så lang tid. Så tak til begge indlæg.