Avatar billede kenneth_breve Nybegynder
21. januar 2008 - 11:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

OverskriveSkrive til første linje i txt fil

Jeg vil gerne overskrive første linje i en txt fil som har f.eks. 300 linjer.

En langsom metode ville være at indlæse
Avatar billede kenneth_breve Nybegynder
21. januar 2008 - 11:59 #1
Fik trykket på ENTER ved en fejl så jeg blev ikke færdig med at skrive spørgsmålet:

Men en langsom metode til ovenstående problem ville være at indlæse hele filen og erstatte linje 1 med noget nyt.
Og så skrive hele filen igen.

Men der må være smartere måder?
Avatar billede binuyogi Nybegynder
22. januar 2008 - 17:15 #2
Hi,

  Can you please send your Visual Basic problem to me in English, i can solve it

Email Me: binuyogi@hotmail.com

Thanks,
Binu
Avatar billede kenneth_breve Nybegynder
22. januar 2008 - 18:05 #3
Sorry... I think one of the main ideas on ekperten.dk is that the problems are solved here, so that others also can find help to similar questions later...
Avatar billede binuyogi Nybegynder
22. januar 2008 - 18:15 #4
can you please explain the problem in english
Avatar billede kenneth_breve Nybegynder
14. februar 2008 - 16:24 #5
lukket