Avatar billede highspirit Nybegynder
17. januar 2008 - 20:19 Der er 2 kommentarer

Udtræk af keyword-separerede felter fra e-mails - Hvordan ?

- i forbindelse med e-bogs projektet ´27 Gode Råd´ har vi lavet en
indtastnings-side, således interesserede kan få besked, når den trykte udgave af bogen er klar og kan købes. se evt. www.et-udbytterigt-liv.dk
- og, selvom leverings-tiden hos bod.dk blevet noget længere end forventet
… sik … - så, skulle bogen nu snart være klar, således den kan bestilles og købes på saxo.com i løbet af februar.

- pt. har vi modtaget 50-70 forhånds-bestillinger, som jeg helst ikke vil til at skulle indtaste pr. håndkraft.

- forhånds-bestillingerne er modtaget via en html-formular, og ligger som keyword-separerede felter i særskilte e-mails, dvs. med én e-mail for hver modtaget forhånds-bestilling

- slut-målet er at disse e-mail adresser ligger i en form, således de kan bearbejdes, samlet, og automatisk - dvs. at de enten ligger i excel-format,en access-database, eller en word-tabel

- måske du kender nogen der allerede har prøvet at håndtere ovenstående opgave på en lidt ´smart´ måde ?
- sidste udvej vil være at indtaste data, helt manuelt - men, jeg tror på at det må være muligt at kunne gøre det lidt smartere

- gode ideer og forslag modtages - meget gerne … :-)

hilsner
Dann Sommer
Personlig Coach & Mentaltræner
Web : www.dann-sommer.dk
Avatar billede supertekst Ekspert
17. januar 2008 - 23:22 #1
Du er velkommen til at sende en prøve på det p.t. værende format - til:

pb@supertekst-it.dk

måske...
Avatar billede highspirit Nybegynder
18. januar 2008 - 00:14 #2
tak for tilbudet - det vil jeg gerne gøre brug af

- mail er sendt til ovenst. mail-adr.

hilsner
dann s.