Avatar billede jkrjank Nybegynder
16. januar 2008 - 21:14 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Reset virke ikke

Hej
Har lige købt en brugt Vigor 2600 vg Router.Den kan jeg ikke kom ind i opsætning på grund af der er enten mac eller web key som mand skulle kunne fjerne med reset men det gør den ikke er der nogen der har et forslage.
Avatar billede leif Seniormester
16. januar 2008 - 21:26 #1
Så har du ikke lavet en Hardware reset som nulstiller ALLE indstillinger
Avatar billede vanlose_by_night Nybegynder
16. januar 2008 - 21:42 #2
sakses fra draytek.dk:
Forside  Vejledninger  FAQ  Hvordan nulstiller jeg min router til fabriksindstilling
Hvordan nulstiller jeg min router til fabriksindstilling

På alle DrayTek routere kan man fra Web Konfigurationen vælge "Reboot" og derefter factory defaults og Trykke OK

Hvis du har glemt adgangskoden og ikke har mulighed for at komme i routerens Web Konfigurations interface, er der bag på Vigor Routerne en lille knap som holdes inde indtil at ACT eller System lampe blinker hurtigt. Vent herefter et øjeblik og indtast routerens forudindstillet IP adresse. 192.168.1.1 i browseren, så skulle du gerne se routers konfigurations interface -

Husk at login og password også er nulstillet og blot skal være blanke
Avatar billede jkrjank Nybegynder
17. januar 2008 - 09:53 #3
jeg har prøvet på at komme ind på ved ip adresse 192.168.1.1 men kan ikke få kontakt heller ikke ved at få windows xp til at rep ind stillingerne det får den ikke lov til den skriver jeg skal kontakte netwærks administratoren og det er mig.
Avatar billede jkrjank Nybegynder
17. januar 2008 - 10:28 #4
Kan det være fordig at han har været ved at opdater firmware og ikke har fuldført det at den så er blevet låst
Avatar billede leif Seniormester
17. januar 2008 - 10:35 #5
Har du prøvet som Vanlose_by_night skriver ?
Avatar billede jkrjank Nybegynder
17. januar 2008 - 11:32 #6
nej det har jeg ikke i nu for jeg er ikke hjemme ved den
Avatar billede jkrjank Nybegynder
17. januar 2008 - 20:11 #7
nu har jeg sk prøvet alt uden held og tror at han prøvet at opdater firmware uden at gennem føre det.så der er  nok ikke noget at gøre.
Avatar billede leif Seniormester
17. januar 2008 - 20:47 #8
Hvem han ?

Hvis du holder Reset inde begynder den så at blinke i lamperne ?
Avatar billede jkrjank Nybegynder
17. januar 2008 - 22:35 #9
jo på lan lamperne men jeg kan stadig væk ikke op rette forbindelse til den.

han= sælger
Avatar billede leif Seniormester
17. januar 2008 - 22:50 #10
Når den blinker, så slukker du den og tænder den igen, så bør den være reset. En Firmware update fejl, har jeg ikke set gøre det du beskriver der.

Du prøver med Kabel til Routeren.
Avatar billede jkrjank Nybegynder
18. januar 2008 - 09:37 #11
Det er med kabel til router jeg ikke ping den eller noget der er og der er forbindelse for hvis jeg tager kabelt ud af router kommer der et kryds over lan forbindelsen.
Avatar billede jkrjank Nybegynder
18. januar 2008 - 09:46 #12
Den blinker kun i de lamper der har med lan at gøre og ikke i aktivit lampen den lyser ikke eller blinkel.