Avatar billede jimpp Nybegynder
16. januar 2008 - 08:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Et godt web hotel der understøtter SQL Express

Hejsa, er der ikek en eller anden herinde der kan hjælpe mig. Jeg søger et ASP.NET 2.0 (gerne 3.5) webhotel der understøtter SQL Express, Nogen herinde der kan anbefale nogen?

MvH

JimPP
Avatar billede 2c Nybegynder
16. januar 2008 - 08:29 #1
Hej

Jeg bruger needhost.dk.

De understøter asp.net 3.5 og har sql express på nogen af deres hoteller.

Jeg er selv ok tilfreds med dem, men der har været nogen gennerelle problemer med dem de sidste par mdr.
Avatar billede jimpp Nybegynder
16. januar 2008 - 08:53 #2
Tak! jeg kigger på dem, et supplerende spørgsmål, kan man "nemt" konvertere fra en lokal SQL Express til en ekstern er MS-SQL 2005 server?
Avatar billede 2c Nybegynder
16. januar 2008 - 09:11 #3
Ja, i teorien er det ingen problem.

Men i praksis kræver det f.eks. at du tager en backup, ligger den op på serveren, og laver en restore derfra. Det kan være et problem, da jeg ikke er sikker på at man kan uploade backuppen til serveren hos needhost til det rigtige sted.
Avatar billede jimpp Nybegynder
16. januar 2008 - 09:43 #4
Tak skal du have :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
16. januar 2008 - 09:49 #5
Man skulle kunne forbinde direkte til needhosts sqlserver hjemme fra sin egen PC med Microsoft SQL Server Management Studio Express - det gør nogle ting nemmere, selv om det ikke er det samme som at have fuld adgang ;)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
16. januar 2008 - 09:50 #6