Avatar billede *bobby* Nybegynder
14. juni 2001 - 13:31 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Jeg skal bruge nogle små billeder som skal være bagrunde.

Er her en som kan lave nogle fede billeder i c.a 2x2 c.m? svar og jeg vil med det samme svare!!!
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. juni 2001 - 13:36 #1
Kan du ikke selv skalere dem, det er jo ikke alle billeder der ligger i det format.

Avatar billede *bobby* Nybegynder
14. juni 2001 - 13:41 #2
Hvad mener du?

Det behøver ik at være 3d.
Kan du lave det til mig?
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. juni 2001 - 13:43 #3
Jeg har nok misforstået dit spørgsmål, jeg troede du ville ha\' nogle fotos, men det er billeder du vil ha\' lavet eller hvad?
Avatar billede *bobby* Nybegynder
14. juni 2001 - 13:48 #4
Ja jeg ville ha nogle små flotte billed-bagrunde til en chat. Som du f.eks laver i paint shop pro or??

Ka du det?
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. juni 2001 - 13:51 #5
Nej, jeg er ikke så kreativ på det område, sorry;o(
Avatar billede egede Nybegynder
14. juni 2001 - 13:53 #6
Skal det være abstrakt?
Kan vi få et link, sådan at vi kan se hvad det skal passe til?
Avatar billede *bobby* Nybegynder
14. juni 2001 - 13:57 #7
egede-----Jamen det er kun et billed 2x2 c.m...Og jeg har ikke lavet noget eksempel, det kan vel ikke være så svært at forstå?
F.eks et billed med nogle farver os.v, det billed skal så gentages 100 gange så det bliver et stort!

Kan du/i lave det?
Avatar billede egede Nybegynder
14. juni 2001 - 14:02 #8
Nåå, havde misforstået det, jeg vil foreslå en ternet baggrund, og nej det er ikke lige mig at lave sådan noget :)
Avatar billede *bobby* Nybegynder
14. juni 2001 - 14:04 #9
Nå okay jeg lukker spørgsmålet
Avatar billede prodic Mester
14. juni 2001 - 14:05 #10
Hvor tit skal det dog siges, denne kategori er ikke til Job-udførsler, hvilket dette spørgsmål er i følge Admins.

Derfor lav et svar selv, accepter det og flyt det til Job->Freelance som er den korrekte kategori i følge admins.
Avatar billede prodic Mester
14. juni 2001 - 14:06 #11
Sorry - var for sent ude...
Bedre send end aldrig...