Avatar billede x3ro Nybegynder
15. januar 2008 - 19:39 Der er 10 kommentarer

Design af nyt site

Hej Eksperter,

Jeg søger et moderne og innovativt design, som skal tage udgangspunkt i struktur og farver på følgende side: Lufthavnsvikar.dk.

Det skal selvfølgelig ikke være en kopi, eller noget der ligner for meget - men noget som kan holdes i samme stil.

Det skal gerne designes i photoshop, da jeg skal bruge .psd filen.

På forhånd tak.
Avatar billede x3ro Nybegynder
15. januar 2008 - 19:49 #1
Kan muligvis designes med andre farver - giv derfor gerne forskellige bud!
Avatar billede no_doubt Nybegynder
15. januar 2008 - 19:50 #2
kun points for denne opg ?
Avatar billede x3ro Nybegynder
15. januar 2008 - 19:54 #3
Ja :)
Avatar billede mstorgaard Praktikant
15. januar 2008 - 20:50 #4
Jeg tror desværre, der skal lidt mere end point for sådan en opgave hos de fleste designere (:
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2008 - 23:41 #5
der vil jeg give mstorgaard ret.
Da det er ret simpelt projekt vil jeg gerne tilbyde min ydelse for kun 500 kr.

Du kan skrive til mig på admin@u-man.dk

Med venlig hilsen
Thomas Michaelsen
www.u-man.dk

(jeg sender dig link til nogle af mine projekter, hvis du skriver til mig)
Avatar billede studious_design Nybegynder
16. januar 2008 - 01:53 #6
Du er meget velkommen til at kontakt os for en snak om udarbejdelsen af et lignende site. Som nævnt tidligere virker projektet meget simpelt, så det vil kunne gøres billigt.

Lad os høre fra dig, hvis du skulle være interesseret. Vores referencer kan findes på Studious Design's website.

Fortsat god dag,

Med venlig hilsen    Emil Larsen

Manager, Studious Design

[T]: 24 81 56 81
[M]: info@studiousdesign.dk
[W]: www.studiousdesign.dk
Avatar billede x3ro Nybegynder
16. januar 2008 - 11:03 #7
Studious_design -> hvad er billigt for dig ?
Avatar billede studious_design Nybegynder
16. januar 2008 - 12:19 #8
Når der er tale om en rå Photoshop fil der ikke er gjort klar til Html, så ville dette kunne gøres for 600-700,-
Selvfølgelig har dette også altid noget at gøre med hvordan kunden er at arbejde med.
Men vil tro dette kan klares med en 2-3 udkast, en tilbagemelding, et sidste udkast, en tilbagemelding og en fin justering.

Vi er meget omhyggelige med konceptudviklingen, for at den efterfølgende proces kan blive så præcis som mulig, og vi får et flot produkt ud af det.
Avatar billede kimdolleris Nybegynder
02. marts 2008 - 19:14 #9
2-3 udkast, en korrektur og en meget omhyggelig konceptudvilking...for 600-700 kr.?!! Jeg ville slå til hvis jeg var dig newbie :O
Avatar billede s0mmer Nybegynder
05. april 2008 - 19:58 #10
Jeg er meget interesseret i jobbet såfremt det ikke er taget!

Tjek www.erhmmedia.dk for mere information om mig og kontakt mig endelig hvis det kunne have interesse.

Mvh. Steffen Sommer
steffen@erhmmedia.dk