Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2008 - 19:15 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Ny harddisk til MacBook

Hej.

Jeg vil gerne skifte min harddisk ud med en der er større, end den der er i nu. Da 80 GB ikke er nok, kører Windows via BootCamp ved siden af og dette tager nogle GB. Men hvilken haddisk virker med MacBook 13". Den skal gerne være over 120 GB, hvis dette kan lade sig gøre, så der er masser af plads.
Men hvilken harddisk virker med en MacBook? Og hvilken vil du anbefale jeg skal bruge.

//911help
Avatar billede aeblenet Nybegynder
14. januar 2008 - 21:10 #1
Prøv dig frem på EDBpriser.dk
F.eks her:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=416593
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2008 - 21:41 #2
Okay, jeg tænkte os mere på hvor stor en harddisk kan den klare? Jeg kan jo godt smide en 250 GB i, men det vil ikke være så fedt hvis den ikke kan bruge alle GB. :)
Avatar billede egonspock Seniormester
14. januar 2008 - 22:47 #3
Se f. eks. her:

http://eshop.macsales.com/MyOWC/Models.cfm?TI=4626

Otherworldcomputing er rimelig seriøs.
Avatar billede aeblenet Nybegynder
15. januar 2008 - 06:18 #4
Det er heldigvis IKKE en PC du dér har købt. Den kan sagtens håndtere 250GB.
-det var anderledes i helt gamle dage . . .
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2008 - 21:36 #5
Jeg siger tak for hjælpen. :) Og har giver point.
Avatar billede aeblenet Nybegynder
18. januar 2008 - 06:24 #6
så takker vi for point!