Avatar billede cfjensen Nybegynder
14. januar 2008 - 17:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

program/kabel til overførsel af indstillinger til ny pc

Jeg har købt ny Notebook. Derfor skal jeg igang med at installere talrige programmer og services som jeg havde på den gamle. Er der ike noget med at der findes et program og et kabel som man kan anskaffe - og så springe over hvor gærdet er lidt lavere. Herunder hele parametriseringen af e-mailprogrammer, kontaktpersoner og e-mail mv., overførsel af hele mappestruktur,

Nogen der har et godt råd?
Avatar billede dragonknight Juniormester
14. januar 2008 - 17:27 #1
Du anvender Windows Overførsel. Den overfører brugerkonti og email konti, mails og kontakter. Programinstillinger og internetindstillinger.
Desuden kan du angive mapper som du også gerne vil have med.

Du exporterer med Windows Overførsel på den gamle maskine, og importerer med den nye maskine.

Til XP: http://support.microsoft.com/kb/293118/da

Til Vista: http://support.microsoft.com/kb/928635/da
Avatar billede cfjensen Nybegynder
14. januar 2008 - 18:31 #2
Tak for det - perfekt svar.
Avatar billede cfjensen Nybegynder
14. januar 2008 - 18:37 #3
Hvordan er det lige man tildeler spørgeren points?
Avatar billede dragonknight Juniormester
15. januar 2008 - 15:52 #4
Du anmoder om at få et svar, så det kommer her.

Med et svar på tråden, kan du lukke den ved at accceptere svaret.