Avatar billede tramm Nybegynder
14. januar 2008 - 13:08 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Office 2003 helt ude af produktion?

Er Office 2003 helt taget af hylderne?

Sidder og skal bruge en til en gammel maskine der ikke ligger inde med mere end 256 mb ram, og tvivler på at den kan klare en 2007.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
14. januar 2008 - 13:14 #1
Ja, det er den. Du skal ud på brugtmarkedet, hvis du vil opdrive sådan en...
Avatar billede terry Ekspert
14. januar 2008 - 13:15 #2
Avatar billede ole_madsen Ekspert
14. januar 2008 - 14:15 #3
:-) Men hvis man kigger nærmere på den ENESTE forhandlers side, finder man at alle office 2003 produkterne ikke er på lager... (Og jeg vædder gerne på at han heller ikke kan skaffe dem...)

Dog ser det ud til at de ligger inde med den engelske OEM udgave: http://www.prishammeren.dk/shop/productinfo.asp?id=20056uk

Og det ser da også ud til at de stadig kan levere den ældre Office XP (2002)
Avatar billede pidgeot Nybegynder
14. januar 2008 - 14:25 #4
Du kunne evt. overveje at hente en trial af 2007 fra Microsoft og på den måde se om det kan køre acceptabelt - 256MB er ganske vist minimumskravet, og kan se at bestemte ting, såsom grammatikkontrol er slået fra hvis man har under 1GB, men det kan jo være det fungerer godt nok til dine behov.

Det kan selvfølgelig snildt tænkes at du kommer frem til samme konklusion som nu - nemlig at du skal bruge Office 2003 - men der er vel ingen grund til at afskære sig selv fra den nyeste udgave så længe man ikke ved om det er nædvendigt. :)
Avatar billede tramm Nybegynder
15. januar 2008 - 07:57 #5
dang - så er det bare at komme igang med at teste ^^

Ole, smid lige et svar, så giver jeg point.

Pidgeot, tak for indput, jeg prøver så snart jeg kan (:
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. januar 2008 - 19:06 #6
Jeg springer over - jeg fandt den jo netop ikke ;-)
Avatar billede tramm Nybegynder
16. januar 2008 - 11:07 #7
Hehe - sandt nok, men jeg har heller ikke kunnet støve den opm så dig svar dækkede jo ligesom min frygt :)
Avatar billede tramm Nybegynder
17. juni 2008 - 11:20 #8
lukker post da der ingen svar kommer fra ole (:
Avatar billede ole_madsen Ekspert
18. juni 2008 - 08:59 #9
En bonusinfo.... - HVIS du er "Microsoft Licencing" kunde og HVIS du køber "Volume License" licenser, har du fortsat ret til at "downgrade" en 2007´er til 2003.

Men altså kun hvis og hvis :-)

På sådan en maskine tror jeg, jeg ville prøve http://www.openoffice.org - den kan hovedparten af, hvad MS Office kan...