Avatar billede dennish Nybegynder
12. januar 2008 - 14:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvad er continuous queries og outstanding queries

Hvad er continuous queries og outstanding queries i database teori. Jeg har søgt på nettet og kigget i min database bog men kan ikke rigtig findet et svar.

Jeg troede egentlig bare at continuous queries var på hinanden efterfølgende mange queris. Men der er så en af mine vennner at continuous queries har noget at gøre med en defineret region og man i denne region continuerlig holder styr på hvor mange der er i området.

Er outstanding queries ikke bare mange queries der mangler at blive udført ? Eller tager jeg helt fejl.

Jeg ville blive glad hvis i evt, kan give en reference til svaret.

Hvis mine spørgsmål betragtes som 2 spørgsmål kan jeg godt efterfølgende oprettet et spørgsmål for igen at give point
Avatar billede arne_v Ekspert
12. januar 2008 - 18:20 #1
Det er ikke standard begreber, så der er en vis risiko for at det betyder noget
helt andet.

Men i min forståelse:

outstanding query = query der venter på at blive udført

continious query = query der kører hele tiden og opdaterer data
Avatar billede dennish Nybegynder
14. januar 2008 - 14:46 #2
takker arne smider du ikke et svar
Avatar billede arne_v Ekspert
14. januar 2008 - 14:51 #3
ok