Avatar billede donpedroper Nybegynder
11. januar 2008 - 23:05 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af Valuable.dk

Godaften...

Jeg kunne godt tænke mig at få lidt feedback på  http://www.valuable.dk/  .. Nogle uddybende ideer til hvad der kunne laves om og gøres bedre ;) (altså ren design mæssigt)

Kom glad
Avatar billede madshammer Nybegynder
11. januar 2008 - 23:59 #1
Hej Per.

1: Måske fjerne de sorte kasser nederst til venstre - de tjener ikke rigtig noget formål andet end de fylder.

2: Måske lave den der smarte fade/glas look-a-like på "skyggen" under din overskrift, hvis det er et bevidst forsøg på ikke at være mainstream er det bare thumbs up - jeg giver alligevel maks glas-effekt et halvt år.

3: Måske lidt mere dynamiske farver, prøv dig frem med nogle vilde kontraster; nogle ekstreme grønne og gule og lillae... nobody wanna hire a dullert, heller ikke selvom det ser udemærket ud. :)

4: Jeg kan godt lide måden du har bygget siden op på, meget professionelt... måske lidt FOR professionelt, og ikke kreativt nok? (Selvom der er streetcred for den måde du har valgt at lade tekst-rammen gå ud over selve designet.

5: Og så hedder det "Portfolio" eller "Portefølje", ikke "Portofolio" men det vidste du nok godt. ;)

6: Måske prøv med en anden skrifttype til din "Portfolio-tekst", måske en standard type hvor du klipper lidt i den, for at give den et personligt særpræg. :)

Det var måske hvad jeg sådan lige umiddelbart havde, udover sådan noget med at centrere siden, så den er i midten i alle opløsninger.

mvh.
madshammer
Avatar billede hjulet Nybegynder
12. januar 2008 - 02:49 #2
Jeg kan godt lide det lidt anderledes design, du har valgt.
Når nu du udlægger dit CV og andre data åbent på denne måde, burde dit billede også fremstå i samme tråd, altså et der taget under bedre forhold, det er tydeligvis taget på et badeværelse af dig selv, med et mobilkamera, og det passer ikke sammen med resten, hvis det skal gøre et godt helhedsindtryk.
Avatar billede donpedroper Nybegynder
15. januar 2008 - 01:09 #3
Fornemt..! Jeg vil bestemt tage jeres foreslag til efterretning og se om det kan forbedre helhedsindtrykket ;) Hvis i ligger et svar havde jeg forestillet mig lidt ala. 50point til madshammer og 10 til hjulet (hvis man altså kan opdele sådan), medmindre i har nogle indvendinger ;)
Avatar billede hjulet Nybegynder
15. januar 2008 - 04:06 #4
Helt ok med mig :)
Avatar billede madshammer Nybegynder
15. januar 2008 - 13:25 #5
Ingen indvendinger herfra. :)