Avatar billede klon Nybegynder
10. januar 2008 - 14:05 Der er 5 kommentarer

Bruger 2 kan ikke komme på internet

Jeg har en PC hvor jeg som bruger godt kan komme på internet, MEN når jeg logger på som anden bruger kan jeg IKKE komme på internettet
Avatar billede vejmand Juniormester
10. januar 2008 - 14:16 #1
Er der firewall på?

Hvis ja, så prøv at deaktivere, bare for at se om problemet ligger der.
Avatar billede tophat Nybegynder
10. januar 2008 - 15:56 #2
er du logget på som administrator, eller kan du??
Avatar billede flintstone Novice
10. januar 2008 - 18:35 #3
Får lige et deja vu. Kan det være fordi du er logget på som "bruger 1" og netkortet er i brug, så når du vil logge på som "bruger 2", så er netkortet i brug. Sådan tror jeg det hænger sammen.
Avatar billede flintstone Novice
10. januar 2008 - 18:36 #4
Det lyder som noget vrøvl, men kan ikke lige formulere det bedre :o)
Avatar billede flintstone Novice
12. januar 2008 - 14:04 #5
Så var det vist heller ikke mere vigtigt, ser det ud til...... siden der ikke kommer nogen tilbagemelding