Avatar billede Hitman Praktikant
10. januar 2008 - 01:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvor køber man en politiuniform?

Hej.
Jeg skal til en tema-fest, hvor man skal være klædt ud.
Nogen der ved hvor man kan købe en politi-uniform, som er 100% identisk med de rigtige.?

Københavns Politis pressetalsmand, Flemming Steen Munch oplyser følgende: "Det er ikke strafbart i sig selv at være iklædt en politiuniform. Det bliver det først, hvis man retter henvendelse til nogen og udnytter den myndighed, uniformen giver, siger han."

Det er altså ikke ulovligt, så der må da være steder der sælger sådan noget
Avatar billede aros Nybegynder
10. januar 2008 - 07:49 #1
jeg ved ikke hvor du kan købe en, men de fleste kostumeudlejningsfirmaer har dem nok
Avatar billede oz3tl Nybegynder
14. januar 2008 - 20:51 #2
Der er kun 1 sted i danmark hvor de kan købes men køber du ikke for 50000 årligt så kan du ikke handle der www.hoffman.dk noget i den stil hedder deres hjemmeside

M.V.H.
TLV
Avatar billede Hitman Praktikant
01. juni 2008 - 13:11 #3
lukker