Avatar billede w13 Novice
09. januar 2008 - 13:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows Mail sletter læste beskeder i indbakken helt

Hej Eksperter.

Jeg har længe haft et meget irriterende problem med mit Window Mail (Vista); når jeg har læst en mail - dvs. når den er markeret som læst og stadig ligger i indbakken - og jeg navigerer til en anden mail-mappe eller lukker Windows Mail helt ned, så slettes alle læste mails i indbakken. De ryger ikke engang i "Slettes post", de forsvinder bare. Det er lidt nitte i længden.

Læste mails slettes dog ikke fra andre mapper end indbakken, men nogle gange får man lige klikket væk, inden mailen er overflyttet til en anden mappe, og så er den altså helt væk.

Nogen som kender til dette og kan hjælpe?
Avatar billede frede92 Nybegynder
09. januar 2008 - 14:01 #1
brug et andet program som thunderbird fx.
Avatar billede w13 Novice
09. januar 2008 - 14:04 #2
Jeg brugte Thunderbird før, men det kunne ikke finde ud af at importere mine Windows Mail-e-mails og kontaktpersoner o.lign., så det måtte jeg droppe. Ville da også foretrække, at fejlen på Windows Mail blev rettet.

Ellers tak for anbefalingen. =)
Avatar billede vejmand Juniormester
09. januar 2008 - 14:07 #3
Mon ikke de bare er skjult?

Vis -> Aktuel visning -> Her kan du bestemme om læste mails skal være skjulte.
Avatar billede w13 Novice
09. januar 2008 - 16:24 #4
Det var sør'me korrekt, Vejmand. Det anede jeg ikke, de kunne være på den måde. Smid et svar!
Avatar billede vejmand Juniormester
09. januar 2008 - 16:49 #5
Velbekomme, svar komme her.  :-)