Avatar billede jimped Nybegynder
08. januar 2008 - 22:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer Sitecom Broadband Router 54g

Jeg har problemer med router. Selv om den tilsyneladende er opsat korrekt, bliver den frygtelig langsom ved indlæsning af hjemmesider efter kort tids brug. Når jeg prøver at resette/ deaktivere forbindelse, genetablere mv., sker det samme igen. De første par hjemmesider virker fint, men pludselig virker det til, at forbindelsen bliver meget langsom, og man kan ikke rigtig åbne nye hjemmesider. Det er som om den bliver ved at stå "og tygge i det".
Ved at prøve hastighedstest kan jeg dog se, at forbindelsen skulle være fin og samme hastighed. Heller ingen problemer med eksempelvis at hente avg update filer ned.

Hvad kan der være sat forkert op i routeren, siden den ikke vil lade hjemmesider slippe igennem? For det er ikke computeren! Har prøvet på 4 forskellige, 2 bærbare og 2 stationære, og der sker det samme på alle. Har også prøvet at køre med kabel uden om routeren, og straks er der intet problem. Og med kabel via router, straks er der problem igen
Avatar billede jimped Nybegynder
09. januar 2008 - 13:17 #1
Har endvidere fundet ny firmware og installeret succesfuldt. Derefter kørte maskinen fint et stykke tid, ca. 15 minutter, inden de samme problemer begyndte igen. Det drejer sig om Sitecom W-161 versionen af router
Avatar billede jimped Nybegynder
12. januar 2008 - 10:13 #2
Prøv at få den byttet