Avatar billede bygbjerg Nybegynder
08. januar 2008 - 14:35 Der er 10 kommentarer

Hvordan får jeg ekstra output?

Hej,

Jeg er her for nyligt flyttet i lejlighed med en ven.
Vi har et værelse hver, men der er et lille problem i, at der kun i det ene værelse er et antennestik output til TV.

Vi ville selvfølgelig foretrække at kunne se TV i begge værelser, men hvordan kan det komme til at ske?
Er det evt. muligt at købe en slags router eller hub, der giver et ekstra antennestik, som man kan med LAN?

Mvh
Andreas
Avatar billede ole_madsen Ekspert
08. januar 2008 - 14:45 #1
Et antennesignal kan splittes op - så I skal bare splitte signalet og føre kablet gennem væggen...
Avatar billede antikat Nybegynder
08. januar 2008 - 15:34 #5
hvis der er dårligt signal så evt en forstærker...

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=6888&n=10&KundeID=

haralds forstærker er i den billige ende, så der findes mange som er bedre... men den giver da bedre signal ud en bare en T-stykke som ikke har aktiv enhed i sig...
Avatar billede bygbjerg Nybegynder
08. januar 2008 - 16:45 #6
Tak alle!
Lige en ting til:
Hvis jeg køber antennestikket i metermål som i kennethdks link. (http://avexperten.dk/antennemateriel/antennekabel/antennekabel-metermaal.asp)
Så skal jeg vel også sætte en udgang i hver ende.
Er det sådan een her?
http://avexperten.dk/antennemateriel/antennestik/f-stik-til-coax-antennestik-hun-adapter.asp
Avatar billede bygbjerg Nybegynder
08. januar 2008 - 16:49 #7
Rettelse. Det er vel sådan een her? Både han og hun:
http://avexperten.dk/antennemateriel/antennestik/antennestik-9,5-mm-han-stik.asp
Avatar billede ole_madsen Ekspert
08. januar 2008 - 19:21 #8
Sidste link, ja. Både en han og hun. Så skulle det passe sammen...
Avatar billede bygbjerg Nybegynder
09. januar 2008 - 09:46 #9
En sidste ting. Hvordan giver man sine point. Kan kun finde ud af at give Karma..
Avatar billede ole_madsen Ekspert
09. januar 2008 - 10:19 #10
Man kan kun give points til "svar" - ikke "kommentarer".

jeg lægger et svar nu, og hvis du vil give andre points, skal de også lægge et svar.

Så vil du få mulighed for at fordele points til os...