Avatar billede kamazoke Nybegynder
08. januar 2008 - 13:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Modtager undeliverable: Mail System error - Returned mail

Hej Eksperter.

jeg har en kollega som har sendt en mail til en gruppe kaldet ’Alle’, som de ansatte og de studerende er medlem af. Problemet er, at min kollega som sendte mailen, får denne besked tilbage hvert 15 minut:

Your massage did not reach some or all of the intended recipients.
Subject: the following recipient(s) cold not be reached:

xxx@mail.tele.dk on 07-01-2008 15.00
the message could not be delivered because the recipient's mailbox is full.

Er der nogen måde jeg kan forhindre den i at prøve at sende til den mailadresse hele tiden?
Avatar billede lassebm Nybegynder
08. januar 2008 - 13:45 #1
Fjerne personen fra gruppen Alle... (Evt kan du sætte mailboxen op, der står jo den er full) ?
Avatar billede kamazoke Nybegynder
08. januar 2008 - 13:48 #2
hej zyphon.

personen er fjernet fra gruppen Alle. Mailboxen er personens private, og derfor ikke noget jeg kan ændre ved..
Avatar billede tlaursen Nybegynder
08. januar 2008 - 19:07 #3
Mailboksen ligger ved TDC (At dømme ud fra adressen) så der er ikke noget at gøre, før vedkommende får tømt sin postkasse.
Avatar billede kamazoke Nybegynder
10. januar 2008 - 13:55 #4
tlaursen, men derfor burde den kun sende en returned mail, og ikke like 300.

Anyway - den er stoppet, jeg lukker.