Avatar billede s.timmerman Nybegynder
08. januar 2008 - 12:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Exchange og kontaktpersoner

Når man skriver en ny mail i Outlook som er tilsluttet Exchange, så vælger den automatisk virksomhedens interne adressekartotek (med dem som er oprettet i Active Directory).

Er det muligt at vælge at den vælger de lokale kontaktpersoner som standard?
Avatar billede a1a1 Novice
08. januar 2008 - 13:00 #1
ja, der er da en indstilling i outlook hvor du kan vælge det kan ikke lige huske hvor, mener det er under "post opsætningen" (global/local contacts)
Avatar billede tlaursen Nybegynder
08. januar 2008 - 19:05 #2
Dette gælder for Outlook 2003
Funktioner > E-mail konti > Tilføj ny adresseliste eller adressekartotek > Yderligere adresse kartotek > Outlook adresse kartotek > Næste > Ok.
Der efter skal du have fat i egenskaberne på kontaktpersoner > fanebladet "Outlook adressekartotek" > Vis denne mappe .... >
Så skulle du kunne se dine egen adresser når du vil sende en mail.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester