Avatar billede sf Nybegynder
07. januar 2008 - 22:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

vista og fso copy

jeg har et vb 6 program der ved hjælp af fso.copy  kopiere en fil om til et share på en anden computer. men i vista giver den problemer og vi ikke sende anden end text filer.. er der en sælig sikkerhed i vista som jeg kan gøre noget ved for at få lov til dette?
Avatar billede epimetheus Nybegynder
08. januar 2008 - 18:56 #1
Det kan også være placeringen du forsøger at kopiere til.
Det er ikke sikkert der må kopieres til roden af drevet.
Prøv med en underlæggende mappe, hvis ikke det er sådan allerede.
Avatar billede sf Nybegynder
11. januar 2008 - 22:51 #2
hmm ligger den op på en anden computer hvor jeg har delt en mappe med fuld rettigheder.
Avatar billede sf Nybegynder
12. maj 2010 - 14:11 #3
lukker