Avatar billede mickni33 Nybegynder
05. januar 2008 - 17:45 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

airport express lyd

jeg kan godt få lyd ud når jeg kører Itunes via min Airport Express.
Men når jeg bruger min menu styret af fjernbetjening til IMac, kan jeg kun få lyd lokalt på computeren og ikke via Airport Express?
Avatar billede aeblenet Nybegynder
05. januar 2008 - 20:02 #1
nemlig.
Du skal styre lyden på hver enkelt AirPort-tilkoblede enhed (højttaler) på hver enkelt højtaler . . .

Sorry! Sådan er det nu engang skruet sammen . . .
Avatar billede egonspock Seniormester
06. januar 2008 - 00:41 #2
jeg fornemmer at du taler om FrontRow, og det er desværre rigtigt at der ikke er nogen forbindelse mellem iTunes og FrontRow længere  i Leopard (ligesom der var tidligere) og dermed kan man ikke via Frontrow styre sin musik samtidig med at den kører ud i højttalerne. Til gengæld kører FrontRow meget hurtigere nu.

Der er dog et par forskellige løsninger: 1) brug blot iTunes, evt. i fuldskærm. Du kan f. eks. vælge Coverflow, så ser det også fantastisk ud samtidigt :-). Hos mig virker fjernbetjeningen fint på den måde. 2) kør iTunes og brug Salling Clicker sammen med en Bluetooth mobiltelefon: http://salling.com i stedet. Så kan du også vurdere sangene og søge i spillelister fra din mobil (hvis den ellers har Bluetooth)
Avatar billede egonspock Seniormester
06. januar 2008 - 00:42 #3
FrontRow er det program, der kommer op, når man trykker på menu-tasten på sin Apple fjernbetjening.