Avatar billede harryfink Praktikant
02. januar 2008 - 19:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

K850i dansk firmware opgradering?

Hej,

Er der nogen der ved, hvornår der kommer en dansk firmware opgradering til Sony Ericsson K850i? Jeg ved der er kommet en på engelsk den 21. december, men Update Service siger jeg har den nyeste... Og det har jeg ikke!

På forhånd tak,
Mikkel
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. januar 2008 - 20:03 #1
Hvorfor?
Problemer?
Avatar billede justrace Novice
02. januar 2008 - 20:21 #2
Det ku' jo være fordi den engelske udgave trængte til at blive rettet lidt til, og ikke den danske.

mvh K790i bruger.
Avatar billede harryfink Praktikant
02. januar 2008 - 21:03 #3
Jeg fandt denne liste, og den beskriver alle de problemer, jeg har med min:

http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=157121

F.eks.:

- The flash doesn't always sync with the image capture, leaving dark or black photos in night conditions.
- Manual equaliser settings are not remembered when exiting and then returning to the media player.

Generelt er den langsom i medieafspilleren, og det skulle også kunne blive fikset:

- Media Player modifications and speed improvements

...med mere!
Avatar billede justrace Novice
02. januar 2008 - 21:37 #4
Du kan jo prøve om http://nfunlock.dk/ ved noget om det.

eller SonyEricsson unlock http://seunlock.dk/

Tættere på tror jeg ikke du kommer, end med det sidste link!

SonyEricsson kicks Nokia!
Avatar billede harryfink Praktikant
08. april 2008 - 21:50 #5
Så er den danske firmware update ude, tilgængelig via SEUS...