Avatar billede goce Nybegynder
02. januar 2008 - 15:40 Der er 7 kommentarer

Søger et program til visning af webcam i fuldskærm

Hej
Jeg skal bruge et program som kan vise programmet Camtwist's output i fuldskærm, kender du ikk camtwist kan jeg nok også bare klare mig med et program som kan vise macbook'ens webcam i fuldskærm?

mvh
Goce
Avatar billede ferdinand.k Mester
02. januar 2008 - 15:56 #1
iChat?
Avatar billede goce Nybegynder
02. januar 2008 - 20:55 #2
Nej, det skal også kunne optage
Avatar billede aeblenet Nybegynder
02. januar 2008 - 21:35 #3
Du har det sikkert allerede:
iMovie HD kan det du eftersøger!

Opret nyt projekt og vælg "iSight" i opstartsdialogen under "Format".
Vælg "Klip" i dialogen nederst til højre
Vælg billedet af det lille videokamera ovre til højre.
I billedet står der nu; Optage med iSight - klik på den.
Træk billedet så stort som du overhovedet kan.

Dog fylder 46 sekunder knap 37MB.

God fornøjelse!
-og skriv hvis du skal bruge flere . . .

Kender dog ingen Freeware der gør det du ønsker dig!
---

QuickTime Player Pro kan nøjagtigt det du gerne vil og i mange flere filformater end du kan forestille dig, men den skal man betale for her:
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/dkstore/
Pris kr. 229,-

God fornøjelse!
Avatar billede goce Nybegynder
05. januar 2008 - 16:43 #4
Jeg har forsøgt med iMovie, mit problem er stadig at iMovie ikke kan vise det i fuld skærm uden man kan se menulinien osv. desuden er kvaliteten ikke god når jeg jeg trækker vinduet stort.

Hva angår quicktime så kan man ikke vise "CamTwist".
Avatar billede aeblenet Nybegynder
05. januar 2008 - 20:02 #5
Hvad er CamTwist ?
Avatar billede goce Nybegynder
05. januar 2008 - 21:30 #6
Det er et program som kan lave effekter på f.eks. webcam plus den kan optage skrivebordet osv, eller retter sagt den kan ik optage men den kan lave en form for output til et andet program
Avatar billede aeblenet Nybegynder
06. januar 2008 - 09:47 #7
Nu bliver det kompliceret. Du SKAL optage i fuld skærm og bagefter CamTwiste resultatet til noget ingen før har set . . .
Og QuickTime fungerer ikke ?