Avatar billede eqvaliser Nybegynder
01. januar 2008 - 01:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Søger forslag til anskaffelse af ny pda/tlf.

Hejsa håber i kan hjælpe lidt.
skal have en ny tlf. nok mere en pda.
Eller som nogle vil kalde det, en miniBærbar computer med tlf.
ok så er den hvist i skabet.  når ikke :p

det jeg skal bruge -

Tlf + Billede Kamera, (video optagelse ligegyldigt)
Internet mulighed, herunder bla. Browsing og emails.
Skal have mulighed for netværksopkobling til bærbar(pc)
således den kan bruges som modem vha dens forbindelse.

Det jeg IKKE skal bruge -
- Video kamera.
- Gps.
- Spil osv.

Nogle jeg har kigget lidt på :

HTC Shift - Men kender ik til nogle som har erfaring med dem ednu.
http://www.htc.com/product/03-product_htcshift.htm

Htc x750 - ved at være gammel.
http://www.htc.com/product/03-product_x7501.htm

HTC S620
Meen minder for meget om den jeg har nu (hp ipaq 6500)
som jeg godt nok er træt af, noget lort og dårligt køb.

LG KE850, Prada - meen har ik så meget tillid til LG.
men helt reelt kender ikke en skid til dem. ??

Nokia / Sony er ligsom hoppet af den vogn med tlf/pda maskiner.

Så de jeg egentlig håber lidt, er at få nogle godt tilbage meldinger på lignende tlf/pda maskiner.
Så jeg måske får en bedre forståelse for disse.

Husk når i skriver at smide det som et svar!
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. januar 2008 - 02:31 #1
Ingen tvivl HTC TYTN II også kaldet Kaiser er pt. absolut markedes fedeste tlf/pda. Desværre er den lidt dyr
Avatar billede justrace Novice
01. januar 2008 - 04:41 #2
Lyt til bufferzone og skid på prisen. Øh, skidt med prisen.
Avatar billede eqvaliser Nybegynder
13. januar 2008 - 16:03 #3
ok har bestilt en htc shift..  9k  phew.. smid et svar
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. januar 2008 - 16:35 #4
Damm bare det var mig, jeg går stadig og kikker i pungen og overvejer om min gamle nokia ikke snart dør så jeg ikke har noget valg. Desværre har en "venlig sjæl" lige foræret mig et sæt nye batterier til den så der går nu lidt længere
Avatar billede justrace Novice
13. januar 2008 - 16:45 #5
>bufferzone: Det kan da ikke være svært at skifte en nokia ud. Har selv SonyE, og den kører bare. Har lige fået en HTC S710 af chefen, sikke noget bras.
Avatar billede jjohs Nybegynder
30. januar 2008 - 11:03 #6
har en qtek 9100 med 1 gb sd kort til salg, måske var det noget for dig, ser i hvert tilfælde ud til at kunne dække dit behov.
gi lyd
vh
http://www.europe.htc.com/z/pdf/products/Qtek9100ProductSheetJun06.pdf
Avatar billede eqvaliser Nybegynder
03. februar 2008 - 18:32 #7
ups havde ikke set posten var åben, du får da bare lige nogle points buf :p
Avatar billede eqvaliser Nybegynder
03. februar 2008 - 18:43 #8
Jjohs jeps ser lækker ud, og det er mit andet valg..

her fået "ubegrundet" mistanke om mobil tlf delen ikke er til andet
end data forbindelse og ikke voice communication fks via headset.

virker bare underligt ¨nårnu den både har BT og WindowsMobile.
så kunne de jo bare have nøjet med vista.

Men jeg har lige skrevet en mail til htc personal contact
og regner da med et svar i morgen (da det er mandag også i england)
om den skal afbestilles. for hvis den ikke kan voice som nogle udgiver
den for på bla youtube i deres "2 delt" reviews. så skal jeg ik have den
får så er den sgu ik mere bevent end en laptop.

;) snakkes ved imorgen.