Avatar billede steckel Nybegynder
30. december 2007 - 20:43 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Et godt webhotel med et godt antispam mail?

Hejsa derude.

Nu er det sådan at jeg har lige for tiden webhotel hos surftown, men synes dog ikke om deres antispam til mail'en, den skriver kun ***spam*** og stadig så modtager jeg alt hvad der kommer igennem..
Det synes jeg så ikke om, da jeg så modtager omkring de 300 mail's om dagen.

Er der nogen der kender et godt webhotel, hvor deres antispam er godt, og enten ligger det i en mappe for sig selv som man ikke henter ned til sit outlook, eller sletter dem?

Please help..
Avatar billede leif Seniormester
30. december 2007 - 20:46 #1
Hvorfor laver du ikke bare en regel i dit postprogram som sletter mailen hvis der står ***spam*** i emnet ?

Jeg ville da hade at min udbyder slettede mails på mine vegne, da et givent Spamfilter kan komme til at tage "rigtige" emails
Avatar billede steckel Nybegynder
30. december 2007 - 20:53 #2
Det er der faktis en meget god grund til, for jeg er meget tit ude og rejse, og da jeg ikke altid har min bærbar med, jamen så har jeg det problem at alle de spammail ligger i min inboks, hvilket jeg hader, fordi så er den overfyldt....

+ hvis jeg så har min bærbar med, jamen så sidder jeg gerne på nettede via mobilen og det vil sige at det tager pænt lang tid når jeg skal hente mail. Der ville der havde været smart hvis den havde flytte spammail's over i en anden mappe på serveren så jeg ikke hentede dem ned.

Jo men jeg skriver som sagt også at den kunne flytte dem ind i en anden mappe eller sådan noget....
Avatar billede justrace Novice
31. december 2007 - 03:18 #3
netplads.dk opfylder dine krav. Alle kriterier i dit spm. kan laves.
Avatar billede it-dk Nybegynder
31. december 2007 - 15:51 #4
Jeg kan selv anbefale www.intergate.dk og www.unitspeed.dk som jeg selv bruger til mine mange domæner. Hos unitspeed kan man sige til serveren at den skal slette spam mails (det webhotel jeg bruger) og hos intergate syntes jeg spam systemet gør et fornuftigt stykke arbejde (men kommer jo an på om man modtager 1 eller 10.000 spam mails). På www.hostindex.dk kan du finde udbydere.
Avatar billede justrace Novice
31. december 2007 - 16:12 #5
Hos netplads.dk bestemmer du selv om de skal slete, lægges i en separat mappe og hvilke kriterier der skal opfyldes f.eks 5 mails, afsender, eller.....
Avatar billede overload.dk Nybegynder
04. januar 2008 - 19:46 #6
Jeg bruger selv www.yourhost.dk, der har jeg blot sat op at alt hvad der måtte være spam ender i en mappe for sig selv, jeg så kan kigge igennem i ny og næ via deres webmail.
Avatar billede nickti92 Nybegynder
14. januar 2008 - 15:02 #7
Jeg bruger selv www.firebee.dk og der er det så nemt med webmail der lægger den alt som er spam i en speciel mappe, og når man bruger outlook modtager man dem som normalt. Man kan også vælge og få dem slettet med det samme, men nogen gange kan der smutte en mail i spam f.eks. hvis man har et familie medlem der skriver vitser til en, som f.eks. min søster er slem til og nogle gange bliver de f.eks. sorteret fra.

Men kan anbefale Firebee.