Avatar billede abc54321 Nybegynder
30. december 2007 - 09:04 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Sim låst telefon

Er der nogen der kan låse en simlåst Sony Ericsson telefon op - helst meget billigt
Avatar billede justrace Novice
30. december 2007 - 10:08 #1
Nope, SonyEricsson skal til mekaniker, men prø lige denne her: http://www.online-unlock.dk/?p=bestil
Avatar billede justrace Novice
30. december 2007 - 10:31 #2
Hvor i landet?
Avatar billede abc54321 Nybegynder
30. december 2007 - 10:43 #3
På Lolland
Avatar billede justrace Novice
30. december 2007 - 11:15 #4
Ok, det var bare hvis du var fra Århus er basaren det rette sted. Hvilket teleselskab er den låst til?
Avatar billede abc54321 Nybegynder
30. december 2007 - 11:16 #5
TDC
Avatar billede justrace Novice
30. december 2007 - 11:32 #6
Hvis den er mere end 6 mdr. kan du kontakte dem og oplyse E-mei nummeret og få den låst op.
Avatar billede abc54321 Nybegynder
30. december 2007 - 11:36 #7
den er lige købt igår
Avatar billede justrace Novice
30. december 2007 - 11:48 #8
Så må du bruge TDC eller den tunge vej til et værksted der kan klare det.
Avatar billede abc54321 Nybegynder
30. december 2007 - 11:57 #9
OK - tak
Avatar billede justrace Novice
30. december 2007 - 12:03 #10
Selv tak. SonyEricsson sparker røv i forhold til Nokia.
Avatar billede dyrbye Praktikant
30. december 2007 - 13:26 #11
Hej herinde..

En ny løsning fra Seunlock.dk har i dag set lyset. Har du en nyere Sony Ericsson telefon du ønsker unlocket, men ikke gider sende afsted? Så har vi en løsning til dig.

Alle Sony Ericsson modeller understøttes, uanset hvilket selskab de er låst til.

Dvs. er din nye K850i låst til Telia, 3 eller TDC kan du nu få den låst op hjemmefra blot ved at benytte det originalt medfølgende kabel.

Pris: 300 Dkr.

Fundet på mobil forum.

Unlocket er permanent. Nogen spørgsmål, så fyr endelig løs her!
Der vil komme mere information om den nye løsning på Seunlock.dk snarligst.

Prisen kan virke en smule høj for nogen, men det er nu hvad et unlock af denne type koster. Bemærk denne service kan altid benyttes hvis: Du ikke kan få den låst op hos din lokale unlocker, der ikke kan skaffes en online unlock kode til din telefon eller du ikke gider undvære din telefon mens den unlockes.
Avatar billede dyrbye Praktikant
30. december 2007 - 13:27 #12
Eller (også set på mobil forum):

Hej

har du en mobil som er låst til tdc eller sonofon kan disse låse op med kode

tdc koder leveres inden for 24 timer og sonofon koder levers inden for max 1 time efter den er bestilt

Mobilunlock/v
henrik rasmussen
Vendsysselvej 40 3tv
Nykøbing F
tlf: 27357048
Cvr nr: 29585113
Http://www.nfunlock.dk
__________________
mvh mobilunlock
Avatar billede justrace Novice
30. december 2007 - 13:39 #13
Tak, de røg lige ned under juletræet, hov, mente foretrukne. ;_))