Avatar billede dalsgrd Nybegynder
27. december 2007 - 20:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forskellige opløsninger til forskellige brugere

Jeg har en HP Media Center PC med winXP og et NVIDIA GeForce 7300 LE grafikkort. Jeg har tilsluttet et fjernsyn til grafikkortet via S-video. Dette er den eneste tilslutningsmulighed på fjernsynet. For at ovenstående skal virke korrekt må jeg skifte skærmopløsningen til 800 x 600 når jeg skal se billeder ol. fra computeren på fjernsynet. Jeg havde oprindeligt forestillet mig at oprette en Windows-bruger der hed "Fjernsyn" og så lade denne have den lave opløsning, men jeg har fundet ud af at når man skifter skærmopløsning i winXP, så gælder det alle brugere.

Er der en funktion i Windows, eller evt. et lille fikst program, der kan skifte skærmopløsningen til 800 x 600, når jeg logger ind med en bestemt bruger?
Avatar billede haverslev Novice
27. december 2007 - 22:22 #1
Avatar billede haverslev Novice
27. december 2007 - 22:24 #2
Avatar billede dalsgrd Nybegynder
28. december 2007 - 12:33 #3
Det virker fint! Tak skal du have.