Avatar billede tiger_dk Mester
27. december 2007 - 17:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Media Player viser ikke albumoplysninger, kun en masse firkanter

Hej !

Hvordan kan det være, at Microsoft Media Player ikke viser, albumoplysninger, men det viser kune en masse firkanter ! Det er version 11.0 jeg har !

Mvh
tiger_dk
Avatar billede vipan Nybegynder
30. december 2007 - 18:39 #1
Du kan selv tilføje albumcover. Find dit cover evt. på nettet, højreklik på billedet, klik på kopier, gå tilbage til media player højreklik på den tomme firkant, klik på indsæt albumcover så har du coverbilledet på plads. Dette gør jeg på vista.
Avatar billede tiger_dk Mester
30. december 2007 - 22:50 #2
problemet er, ved alle nummerne ude i højre side, man kan ikke se nummerne navne heller ikke minuterne, det er somsagt bare små firkanter ! Har aldrig været udsat for det før !
Avatar billede vipan Nybegynder
31. december 2007 - 02:46 #3
Har du prøvet at installere mediaplayeren igen, det er et forsøg værd.
Avatar billede tiger_dk Mester
31. december 2007 - 09:34 #4
ja, tanken har ramt mig !
Avatar billede tiger_dk Mester
31. december 2007 - 17:24 #5
jeg prøvede så at geninstallerede det, det hjalp så ikke, firkanterne kom igen, så prøvede jeg at afspille en anden cd i afspilleren, så var der intet ivejen da den blev afspillet.

Så konklusionen var altså, det var den enkelte cd, der noget galt med ! Sikkert noget sikkerheds noget på cden, der forhindrede oplysningerne at blive vist !