Avatar billede aksma Praktikant
27. december 2007 - 14:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Import FNC-fil i xal ver 2.60

Jeg skal have importeret en funktionsfil - FNC i en xal vers. 2.60, men jeg kan ikke finde ud at importere den via udviklingsmenuen. Er versionen for gammel eller er der en skjult kolonne med fnc, eller hvordan får jeg den ind i systemet?

(undskyld, hvis jeg skulle have fået oprettet spørgsmålet dobbelt)

pft.
Aksma
Avatar billede Broholm Novice
27. december 2007 - 15:19 #1
Din version desværre er for gammel. FNC'er kom først i XAL 3.0/C5 2.10. Man kan med en del fekumdik få FNC's i 2.80/1.80 kerner med det er ikke supporteret.

Mvh Broholm
Avatar billede aksma Praktikant
27. december 2007 - 15:37 #2
Kan man undgå at anvende funktionerne ved f.eks at afvikle en xal-kørsel direkte, eller hvilke funktioner udfører fnc-filerne?

mvh Aksel
Avatar billede Broholm Novice
27. december 2007 - 16:31 #3
Du kan i mange tilfælde kode programmet om til XAL kørsler, men alle kaldene til FNC skal også laves om.
Avatar billede aksma Praktikant
28. december 2007 - 09:21 #4
Jeg er bange for at jeg ikke har den nødvendige skini for det. Det er en række filer, der skal indlæses i forskellige udgaver af xal til brug for konvertering.
Tak for hjælpen.

mv/Aksel