Avatar billede gosu_power Nybegynder
26. december 2007 - 22:23 Der er 4 kommentarer

Test Drive Unlimited

Hvordan ændre man speedometret til Km/h i stedet for miles. Og når jeg vil spille online, siger den "der er kommet en ny version af Test Drive Unlimited hent denne før du kan spille online" Help plzz. Hvor henter man den
Avatar billede geforce3 Praktikant
27. december 2007 - 09:39 #1
Når den skriver du skal opdatere det, så skal du trykke OK. Så skulle du meget gerne komme ind på deres hjemmeside.

Og med speedometeret, det skal ændres fra us til metric. Så vidt jeg husker er det under display
Avatar billede gosu_power Nybegynder
27. december 2007 - 16:33 #2
Jeg kommer også ind på deres hjemmeside, men kan ikke finde ud af hvad jeg skal hente
Avatar billede gosu_power Nybegynder
18. januar 2008 - 18:07 #3
Help plzz
Avatar billede geforce3 Praktikant
19. januar 2008 - 20:18 #4
http://www.gamershell.com/download_20182.shtml

Så prøv at hente den her fra. Du trykker Download, og så kommer du til en ny side, hvor der vil stå: Your download is ready. Please click here to download the file.
hvilket du så trykker på