Avatar billede superraider Nybegynder
26. december 2007 - 21:34 Der er 1 kommentar

Custom usercontrol, child elements

Hey

Jeg sidder lige og kigger ldit på at lave en custom usercontrol, har lavet noget meget simple ind til nu, som virker. En lille editor, der pt bare genere et <div></div>

    <sweb:Editor runat="server">
    </sweb:Editor>

Nogen der ka smide nogle links til sider der går lidt i dybten med at lave sub elementer til en control, er løbet tør for gode søge ord.

Det jeg vil er følgene, at jeg kan tilføje nogle elementer til min editor som følgene:
    <sweb:Editor runat="server">
    <toolbar parameter="" />
    <editwindow parameter="" />
    </sweb:Editor>

Hvor jeg så kan tilføje forskellige elementer, det bedste eksemple jeg lige kan komme på er sådan som et ajax AccordionPane virker, med <header> <content>
Avatar billede noggs Nybegynder
03. januar 2008 - 15:36 #1
Du skal have fat i TemplateContainer

http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/36574bf6(VS.80).aspx