Avatar billede egofantastic Nybegynder
25. december 2007 - 22:25 Der er 5 kommentarer

egofantastic.net v2.0

Kunne egentlig godt tænke mig at høre folks mening.

www.egofantastic.net
Avatar billede amite Mester
26. december 2007 - 14:34 #1
Fedt design. Der er bestemt dømt lir for alle pengene.

Når det så er afklaret må jeg samtidigt blankt erkende at det gik et stykke tid for jeg forstod hvad det drejede sig om og hvor alle tingene pludslig skulle hen hver gang jeg trykkede på noget.

Du har iøvrigt glemt at fjerne det sidste "malertape" oppe i højre hjørne. Det sidder stadig 2 stykker tilbage.
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2007 - 19:17 #2
Fuck den side er sejt lavet, har endnu ikke set en sejere side design messigt, ville mega gerne kunne lave sådan noget RESPECT.
Avatar billede kurdo Novice
28. december 2007 - 15:25 #3
n1! :)

men det hvor hele siden ruller ned, det er lidt træls at se på! :)
men ellers designet er meget flot! :b
Avatar billede dondy-kurt Nybegynder
01. januar 2008 - 23:48 #4
De billeder der er brugt og lagt ind på siden er så fede:) giver klart en tommel op til dem...
Avatar billede weevil_dk Nybegynder
22. januar 2008 - 14:34 #5
Lækkert site, god navigation, for førstegangs besøgende, træls for folk der leder efter noget! :) Tak for dine links ;)