Avatar billede bayoumi Nybegynder
24. december 2007 - 21:45 Der er 7 kommentarer

Hurtig, effektiv, stabil programmør..

Hej,

Jeg søger en hurtig, stabil programmør til mindre og større opgaver.

Alle opgaver er selvfølge mod betaling, og søger et godt tilbud fra de forskellige.

mvh.
A. Bayoumi
Avatar billede supertekst Ekspert
24. december 2007 - 23:58 #1
Kun PHP eller evt. VBA??
Avatar billede bayoumi Nybegynder
25. december 2007 - 11:10 #2
- PHP, HTML, CSS, DHTML
- MYSQL
- ASP & MSSQL (ingen krav men vil være en fordel)
Avatar billede intenz Novice
25. december 2007 - 18:54 #3
Jeg kan godt være interesseret. Du kan fange mig på mads@mogenshoj.dk
Har erfaring indenfor:
PHP, MySQL, Javascript, CSS og HTML.
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2007 - 23:09 #4
Jeg kan også arbejde med de nævnte sprog: PHP, mysql, javascript, css og html. Jeg er stabil og grundig.
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2007 - 23:09 #5
og her er min email: thomashygum@gmail.com
Avatar billede lesp Nybegynder
26. december 2007 - 07:12 #6
Jeg er da interesseret. Skriv mig en mail paa bratsch@ofir.dk
Avatar billede cybermike Nybegynder
02. januar 2008 - 04:46 #7
Vi kan levere i alle nævnte sprog, dog laver vi ikke ny-udvikling i Asp-classic, vi er pt. 3 mand høj og har flere store referencer.

Se evt. http://mc-solutions.dk , PHP er vores speciale, vi udvikler altid objektorienteret på baggrund af anerkendte design metoder, vi implementere blandt andet MVC Modellen via Database og template seperation, evt. med tilhørende dokumentation såfremt i ønsker dette.

Resultatet bliver at du har et produkt som du kan få udviklet videre på i fremtiden, ikke blot af os, men også af andre udviklingshuse.

Det her blev vidst en mindre forelæsning, men skriv en email hvis du vil vide mere, mail@mc-solutions.dk