Avatar billede egofantastic Nybegynder
23. december 2007 - 15:26 Der er 1 kommentar

Mit internet er mærkeligt

Okay, jeg skal prøve at forklare det her på den bedste måde.

Jeg har lige opgraderet min computer med nyt bundkort, processor og ram.

Bundkort: ASRock AM2NF3-Vista
Ram: 4GB Kingston value ram
Processor: AMD Athlon 64 X2 6000+

Problemet er at explorer(og firefox for den sags skyld) er begyndt ikke at kunne vise sider!

Jeg bruger explorer 7.0 og firefox 2.0

Der er flere eksempler på det.

1. siden vises men uden billeder og flash, F.eks. når jeg går ind på comon, her vises alle nyhederne og teksten, men stort set alt billedemateriale bliver ikke vist.

2. Den går slet ikke ind på siden, der står bare "wating for www.etwebsted.dk"

3. Den går ind på hjemmesiden, men når jeg vil klikke mig videre gør den som nr. 2.

4. Flash sider, den loader dem delvist, det  vil sige at den viser siden men henter kun noget eller slet ikke noget af indholdet.

Har geninstalleret og opdateret windows XP(blev gjort da det nye hardware blev installeret.

Alt andet på min maskine køre upåklageligt, spil, programmer osv.

Det skal siges at jeg bruger det netværkskort der er på bundkortet, der er dog igen problemer med at downloade store filer osv. og de sider den kan vise vises hurtigt og stabilt.

Var forbi computer city i dag og købte et nyt netværkskort, men da jeg satte de i kom jeg slet ikke ind i windows, den blev bare ved med at genstarte selv om jeg valgte start windows normaly.

Har ikke noget antivirus, installerede avast til at starte med men har afinstalleret det for at udelukke det.

Har forsøgt at slukke windows firewall uden held.

Har testet på min mac, og her har jeg igen af disse problemer. Så jeg må gå ud fra det er et lokalt problem på min computer!

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede fromsej Praktikant
23. december 2007 - 19:18 #1
Har du nyinstalleret Windows, eller bare tilsluttet harddisken med det "gamle" Windows?
Det slipper man sjældent godt fra, muligvis kan en Repair gøre tricket.