Avatar billede fillen Nybegynder
21. december 2007 - 23:05 Der er 3 kommentarer

Nødhjælp via klik

Er netop faldet over denne geniale side: http://www.freerice.com/.

Jeg vil gerne lave en tilsvarende side på dansk, bare med nogle andre spørgsmål, og i stedet med opsparing af penge.

Det ville også være smart med et login, så man kunne følge med i, hvor meget man selv havde været med til at spare op. Et nyhedsbrev ville også være en god ting, der jo vil være mulig, hvis man er oprettet med e-mail-adresse.

Siden skulle så reklamefinanseres.

Nogen, der kan hjælpe mig med dette projekt? Jeg er ikke selv i stand til at programmere det. Og ved heller ikke helt, om det vil kunne finanseres udelukkende ved reklamer :s...
Avatar billede superdreng Nybegynder
23. januar 2008 - 13:44 #1
Hej fillen

Det kunne da lyde som et intressant opgave, men hvad kan du tilbyde i samarbejdet? :)

Med venlig hilsen
Kevin
Avatar billede fillen Nybegynder
23. januar 2008 - 14:29 #2
Kun idéer og ønsker... Ingen penge.
Avatar billede mussepower5 Nybegynder
12. februar 2008 - 20:38 #3
hm... jeg vil nok tro du skal over i php, html o.s.v... det lyder som et spendene projekt ( PS har ikke set den side du linket ) men husk.. firmaer eller hvad du skal reklamere med skal jo havde noget ud af det.. så der skal jo være en sriøst side og den skal jo hest også havde nogle besøgene ^^