Avatar billede Slettet bruger
18. december 2007 - 15:14 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til køb af bærbar PC

Jeg står og skal købe en bærbar PC. Jeg har lidt svært ved at finde rundt i den store jungle af forskellige bærbare der efterhånden findes på markedet.

Jeg har 6000 kr. at gøre godt med.

Mine krav for barbaren er følgende:

Skal have Windows Vista.
Skal have mindst 2GB ram (Vista suger meget ram)
Den skal have et grafikkort der kan køre spil som fx Half-life 2 i en nogenlunde opløsning.
Den generelle kvalitet skal være god. (Skal være lavet af nogle ordentlige materialer)
Den skal kunne skaffes i en fysisk butik – Vil ikke handle hos El Giganten. (Vil ikke have bøvl med at sende den ind, hvis den går i stykker)
Indbygget mikrofon samt webcam vil være at fortrække, men er ikke et must.
Skærmen må max være 15’4 tommer.

Det skal være et ordentligt mærke of fabrikant. Jeg har bl.a. dårlig erfaring med Parckard Bell.

På forhånd tak for hjælpen og god jul :)
Avatar billede enya Nybegynder
18. december 2007 - 15:31 #2
>wolla_bille: Det er de færreste af forhandlerne på EDB-priser, der har en fysisk butik, som gajda ønsker.
Jeg ved at Midtdata har - men vist kun i Viborg, Aalborg, Odense og Århus.
Avatar billede TheJoker Juniormester
18. december 2007 - 15:37 #3
Det er jo ikke for og handle på edbpriser.. Jeg bruger det til og få en ide om hvilke butikker der har hvad!!
Så kan han bruge det eller ej. Og fandt da en 18 bærbare som han kan tage udgangs punkt i. Så kan han købe en eller lade være!
Avatar billede TheJoker Juniormester
18. december 2007 - 15:39 #4
Ok det var sort det jeg skrev kan jeg godt se når jeg lige gennemlæser den.. Sidder lige på arbejde så.

Det jeg mente var at de modeller jeg linkede kunne han tage udgangs punkt i. Også måske finde en butik i nærheden af hvor han bor.
Avatar billede enya Nybegynder
18. december 2007 - 15:42 #5
wolla_bille: Det var ikke en kritik af dig - det var blot til info... :)
Jeg brugte EDB-priser, da jeg købte bærbar - men de fleste af PC'erne på EDB-priser var ikke at finde i de fysiske butikker.. Mvh.
Avatar billede enya Nybegynder
29. januar 2008 - 00:54 #7
Lukketid...?
Avatar billede kkr-10b Nybegynder
24. august 2008 - 15:33 #8
hej jeg er en dreng på 13 der skal have en bærbar.
den skal kunne spille alle de nye spil nemt med go plads og et godt grafikkort.
pris ca 15000. hvad er den bedste i den pris klasse?
Avatar billede TheJoker Juniormester
16. september 2009 - 15:00 #9
...