Avatar billede fumber Nybegynder
13. juni 2001 - 09:35 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Lyd med studio dc10+

Hejsa

Jeg har et studio dc10+ kort der \"virker\" og som jer er godt tilfreds med.
Jeg har dog lige pludselig fået et problem med manglende lyd på mine captured videoklips. Jeg skal bruge dem til at lave avi filer og sidenhen MPEG filer. MEN uden lyd......kedeligt.
Kan nogle hjælpe med nogle indstillinger der giver lyd eller er mit problem et helt andet.

venlig hilsen Fumber
Avatar billede msmows Nybegynder
13. juni 2001 - 12:50 #1
Gå ind i mixer, vælg \"indstillinger\" vælg \"egenskaber\" vælg \"indspilning\" se efter at den indgang du bruger er markeret.
Det er tit her der er sket en lille fejl.
Avatar billede fumber Nybegynder
13. juni 2001 - 22:48 #2
Jeg genkender ikke disse muligheder i min version af DC10+, men jeg bruger \"line\" indgangen og har også den \"vinget\" af......

Fumber
Avatar billede madizone Nybegynder
14. juni 2001 - 18:32 #3
Hvis du har taget \"Lydstyrke\" valgt egenskaber, indspilning og sat hakket ud for \"What U Hear\" eller \"Line-in\", så er det nok Studio som er installet forkert. Den skal stå til 44100 Hz Samplingrate, 16-bit audio, og mono eller stereo optagelse.
Avatar billede msmows Nybegynder
14. juni 2001 - 21:14 #4
Disse muligheder har intet med kortet at gøre, det er grundlæggende Windows-howto. Så det skal du kunne kontrollere.
Avatar billede fumber Nybegynder
18. juni 2001 - 22:49 #5
Mit problem er løst, det var et windows-problem og ikke mit studio-kort. Undskyld besværet og tak for hjælpen

Fumber