Avatar billede alexbundgaard Nybegynder
17. december 2007 - 20:04 Der er 3 kommentarer

Word, 2003, 'Prik' i stedet for mellenrum på dokument..

...men ikke på udskrift.
Hej.. Jeg er ved at blive sindsyg.. når jeg skriver i et word dokument og bruger mellemrums tasten kommer der en prik, den og andre sjove tegn dukker op på skærmen, men som udskrift er alt som det skal være.
Jeg ved det en simpel lille ting jeg skal 'slå fra' men jeg kan ikke finde den/det... Hjælp..
Avatar billede word-hajen Nybegynder
17. december 2007 - 20:08 #1
Du har i din værktøjslinje noget, der ligner et omvendt P. Hvis den er slået til, slå den fra igen. Den viser nemlig mellemrum ("prikkerne"), linjeskift og diverse andre ting.
Avatar billede alexbundgaard Nybegynder
17. december 2007 - 20:21 #2
Hej mig selv...
efter mange timer fandt jeg 'den lille ting'... lære lidt hver dag.
I Word vælges Funktioner - indstillinger - vælg fanblad VIS og fjern fluebenet ved 'Formateringsmærke'.  pisse nemt, svært at finde..
God jul
Avatar billede daquar Nybegynder
27. januar 2008 - 10:44 #3
Det var også det word-hajen foreslog. Den funktion har nemlig også et ikon på værktøjslinjen.