Avatar billede jimmydk Nybegynder
17. december 2007 - 15:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

LIdt hurtig feedback

Hej

Vi er igang med et lille projekt os vil gerne have lidt feedback på design og brugervenlighed på 2 designs.
De er;

http://jimmydk.dk/taarnet/design1.jpg

Og

http://jimmydk.dk/taarnet/design2.jpg
Avatar billede bavingo Nybegynder
18. december 2007 - 00:32 #1
Helt klart design 2, der er væsentlig mere fornuftigt brug af pladsen.
Avatar billede radiohead Nybegynder
18. december 2007 - 01:01 #2
Vil også sige 2.

Men nu vi snakker brugervenlighed, så synes jeg der mangler en indikation for, hvad de enkelte rubrikker indeholder.

I venstre side f.eks, vil en uerfaren bruger kunne blive forvirret over hvilken information der vises.

Jeg kan regne ud, at det er billetpriser og åbningstider, men det er vel langt fra indlysende for dem der primært kommer til at bruge siden(jeg vil ikke umiddelbart skyde målgruppen til at være hverdagsbrugere af nettet?)

Derudover ville en bedre inddeling af indhold være lækker. Nogle rammer, bokse eller whatever der kan adskille dem lidt, så de ikke flyder ud i designet.

Men det er jo bare petitesser... :)

Ellers fint... Helt klart 2'eren :)
Avatar billede jimmydk Nybegynder
18. december 2007 - 11:49 #3
Takker for input :)
Avatar billede jimmydk Nybegynder
02. januar 2008 - 20:16 #4
hvis i begge smider et svar sender jeg lidt points
Avatar billede bavingo Nybegynder
03. januar 2008 - 02:56 #5
Lad radiohead få disse point, først og fremmest kommer han med væsentlig mere input end mig og for det andet lader det til at han har en yderst udemærket musiksmag :P
Avatar billede jimmydk Nybegynder
28. august 2009 - 19:22 #6
luk