Avatar billede crazy_legs Nybegynder
15. december 2007 - 12:27 Der er 3 kommentarer

Godt digitalkamera - max 1000kr?

Hola folk!

Står og skal have fat i et digitalkamera til en julegave, og har en maxpris på 1000kr.

Kameraet skal bruges af et ungt menneske, så lille fysisk størrelse vil være at foretrække.

har kigget lidt på EDBpriser.dk , umiddelbart ser

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=373639

ud vil at være et godt kamera, men er ærgligt talt ikke noget jeg har super meget forstand på.

Hvad mener I jeg skal vælge?

På forhånd mange tak.
Avatar billede reinelt Nybegynder
15. december 2007 - 14:08 #1
Jeg går ud fra det er sonykameraet vi taler om og jeg vil sige det er et apperat,
som jeg selv kunne finde på at vælge.
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2007 - 16:56 #2
har du tjekket alle de andre kameraer du kan få for 1000 i edbpriser

glem 5/6/7 megapixel som alm bruger har man ikke meget og bruge det til

minimum 3mpx

jeg ville nok vælge et af canon kameraerne de har dk menuer og så er der råd til en lille lowepro taske oveni til og have det i
Avatar billede uffesteenberg Novice
19. december 2007 - 21:26 #3
Jeps, jeg ville vælge et af Canons Powershot-kameraer... de fås for under 1000 kr. og jeg har prøvet flere af dem.. meget fornuftige og yderst rimelig pris!!