Avatar billede fjollerik Nybegynder
14. december 2007 - 13:50 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Linksys [WRT54G] router

Hej exp'er!
Jeg har en Linksys router som jeg er rigtig glad for, jeg har brugt den i lang tid og har lært den at kende rigtig godt.
Men efter jeg har fået 10/10 mbit, er den begyndt og opføre sig rigtig mærkeligt..
Jeg skal hive strøm stikke ud fra den nogle gange før at man kan gå på nettet, og nogle gange skal jeg trykke på den der "reset" knap som der er, hvor jeg så mister alle mine indskrevet dataer på routeren :(

Det er jeg blevet rigtig træt af..
Jeg har opgraderet min router til den nyeste version (v4.20.8)
Men stadig.. det hjælper bare ikke :(

Hvad skal jeg gøre? Håber i kan hjælpe
Avatar billede skau Nybegynder
14. december 2007 - 13:58 #1
Jeg har haft nøjagtig samme problem jeg kører på firmware 4.21.1 og det har afhjulpet fejlen
Avatar billede skau Nybegynder
14. december 2007 - 14:02 #2
Du kan evt finde et link til den her: http://www.linksysinfo.org/forums/showthread.php?t=51900
Avatar billede fjollerik Nybegynder
14. december 2007 - 14:07 #3
Super fedt! Jeg vil prøve det!!
Jeg var bange for jeg skulle ud og købe en ny router :(
Ved du evt hva problemet kan være?
Avatar billede skau Nybegynder
14. december 2007 - 14:08 #4
Ved det ikke - men vær opmærksom på at den firmware er til versionerne 1-4
Avatar billede skau Nybegynder
14. december 2007 - 14:10 #5
(det står på bagsiden sammen med serialnummeret)
Avatar billede fjollerik Nybegynder
14. december 2007 - 14:15 #6
Jeg er ikke helt med :P??
hmm jeg har en 2.2 versions router
Hvad skal jeg så vælge?
Avatar billede skau Nybegynder
14. december 2007 - 14:20 #7
Så skulle den være god nok - det ligger jo mellem 1 og 4 ;o)
Avatar billede fjollerik Nybegynder
14. december 2007 - 15:33 #8
Det var da mærkeligt.. Når jeg trykker download.. så kommer den bare ind på en side hvor den siger
"Note: Some of these files have been compressed into the ZIP format to
speed up downloading. You will need a third party "un-zipping" program
such as Winzip, to unzip these files.

Men der kommer ingen download filer op.. Har du ikke et direkte link til en fil :P ??
Avatar billede skau Nybegynder
14. december 2007 - 15:53 #10
Du vælger version 2.2 og voila
Avatar billede fjollerik Nybegynder
14. december 2007 - 16:54 #11
UH!! najs!!
mange tak for hjælpen :P