Avatar billede belsen Nybegynder
12. december 2007 - 15:13 Der er 1 kommentar

God digitizer til grafisk arbejde

Hej

Jeg overvejer at anskaffe mig en digitizer og har læst mig frem til, at Wacom er det bedste på det marked. Men hvilken model skal man vælge, det er straks sværre. Er der nogen der har gode erfaringer med en bestemt digit. hører jeg det gerne. Den må godt koste omkring 2000-3000 kr og arbejdet, jeg laver er primært i InDesign (magasinproduktion) og Photoshop. Jeg er i tvivl om jeg både vil bruge den og min mus? Er musen bedre til visse opgaver?
Avatar billede mr-baluba Nybegynder
25. december 2007 - 15:20 #1
Intous serien er hvad du bør gå efter. Jeg har en Intuos A4 som vel nok er omkring 8 år gammel, og den virker upåklageligt. Har skiftet spidsen i pennen 1 gang :P

I dag hedder det vist Intuos3