Avatar billede szklany Nybegynder
12. december 2007 - 10:46 Der er 1 kommentar

Vista diskrimerer Samba

Hey

Jeg har haft dette problem siden jeg har kørt med Vista og alle jeg kender der også har Vista, har samme problem.

Problemet opstår når jeg vil uploade filer til en Samba Server. Jeg får en prompt om at der ikke er nok diskplads, men efter et kort check kan jeg se at der er ca. 300GB mere end nødvendigt.

Dette sker KUN med Vista og Samba shares.

Mvh.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
12. december 2007 - 15:39 #1
som du sikkert allerede har googlet, så er du ikke den eneste med det problem, men jeg kunne ikke lige finde en løsning. Jeg søger dog videre.