Avatar billede dooh Nybegynder
11. december 2007 - 20:48 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Lagger meget i spil

Hej.

Jeg ved ikke om det her er det rigtige sted at stille spørgsmålet.

Jeg spiller som så mange andre World of Warcraft. Men min computer er inden for den sidste måneds tid begyndt at lagge utroligt meget, nogen gange står jeg stille i op til 20-30 sek. uden at kunne røre mig.
Min latency ligger for det meste mellem 750-2000ms. Jeg har kommet 1gb ram mere i computeren, så jeg nu har 2gb i alt. Har fået hurtigere internet så jeg nu har 4mbit/1mbit, så det burde være mere end nok. Jeg har mistanke om at det måske kunne være mit netværkskort? Men jeg aner ikke hvordan jeg finder ud af om det er det eller om der er andet galt?

Men det er i hvert fald meget irriterende at spille et spil, så man står mere stille og glor end man laver noget.

Computeren er lidt over 2 år gammel, men burde vel stadig kunne køre det?

Har desuden formateret computeren flere gange, så skulle mene jeg ikke har nogen spyware eller virus.

Jeg har følgende i min computer.

  Athlon64 Game-X PC 1
  AMD Athlon64 PR3400+ Box
  ASUS K8N-E Deluxe (nForce3)
  1024MB DDR Ram PC3200 Kingston (2x512MB) (2gb nu)
  256MB Albatron 6800GT DDR3 tv-out/DVI
  200GB Seagate 7200rpm 8MB
  Floppy 1.44 Sølv
  MasterCase KG-318+ 300W Sølv
  PSU 300W til 400W 17dB NorthQ
  Igloo Silent 4311 P4 S478
  19 LG 1930SQSNT TFT (12ms)
  52x Samsung Sort
  Creative Sound Blaster Audigy2 ZS 7.1

Håber at nogen kan hjælpe.
Avatar billede soulraven Nybegynder
12. december 2007 - 03:07 #1
har du formateret efter du fik problemet?
12. december 2007 - 07:39 #2
"...formateret computeren flere gange, så skulle mene jeg ikke har nogen spyware eller virus..."
Joooo - men hvis du ikke har fuld WindowsUpdate + seriøse sikkerhedsprogrammer MED DET SAMME ved formatering så er du _meget_ udsat (igen) ...
Avatar billede soulraven Nybegynder
12. december 2007 - 15:35 #3
syntes nu der er lidt overdrevet hvad karise forslår, men man tager aldrig skade af at opdatere windows efter en opdatering, men er ikke en absolut nødvendighed at gøre med det samme.

Hvilket operations-system bruger du?
Prøv eventuelt med et anden ethernet kabel og se om det hjælper.

Hvis du har vista er der mange der har problemer med at køre wow efter sidste patch.
12. december 2007 - 15:47 #4
http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=18812

Jeg har oplevet det gang på gang...
Avatar billede dooh Nybegynder
12. december 2007 - 16:45 #5
Hej.

Ja jeg har formateret computeren efter jeg fik problemet.
Jeg har windows xp, som er fuldt opdateret, gjorde jeg med det samme jeg kom på nettet.

Jeg installeret AVG antivirus inden jeg gik på nettet og et spyware program.

Men vil det måske hjælpe med et nyt kabel eller netkort?
12. december 2007 - 17:46 #6
Fint...
... og korrekte driver passende til din Hardware ?
Avatar billede dooh Nybegynder
12. december 2007 - 21:32 #7
Ja det skulle jeg mene, har forsøgt at opdatere kortet, men den kan ikke finde noget bedre.
Avatar billede dooh Nybegynder
10. januar 2014 - 12:51 #8
Undskyld. Havde helt glemt min bruger herinde. Så får lige ryddet op.