Avatar billede superib Nybegynder
10. december 2007 - 15:38 Der er 2 kommentarer

Sende e-mail

Hej..

Jeg vil gerne have Debian til at kunde sende e-mails fra f.eks. Logwatch og den slags.

Men hvordan får jeg Debian til det?

Exim4 er installeret og sat op til "internet site" via konfigurations menuen, men jeg får bare fejlen "unroutable address"

Det er ikke et krav at det skal være Exim4. Jeg vil bare gerne have, at min server kan sende mig en e-mail når den bliver ensom...

/Jesper
Avatar billede lassebm Nybegynder
12. december 2007 - 20:47 #1
Avatar billede lassebm Nybegynder
12. december 2007 - 20:48 #2